В Україні стартував соціальний проект «Почути “Мамо!”»
Науково-технологічна компанія Merck KGaA (Дармштадт, Німеччина) та фармацевтична компанія «Сона-Фарм» (Україна), за підтримки Української асоціації репродуктивної медицини (УАРМ) та Асоціації довіри «Діти будуть», організували соціальний проект «Почути “Мамо!”».
Основна мета проекту – привернути увагу громадськості до проблеми безпліддя, допомогти парам, які зіткнулися з труднощами у зачатті, впоратися з психологічними, емоційними та інформаційними бар’єрами, розвіяти існуючі міфи про процедури ДРТ і прискорити звернення до фахівців – репродуктологів.
Офіційний старт проекту відбувся 28 листопада 2018 року в Києві під час відкритого освітнього діалогу «Не просто TA(L)K». Подія зібрала медичних фахівців, пацієнтів, представників ЗМІ та всіх небайдужих українців.
В рамках проекту створено інформаційний ресурс pochutymamo.com.ua, на якому пацієнти можуть знайти інформацію про безпліддя і способи його лікування, поставити запитання експертам, поділитися історією свого шляху до довгоочікуваної вагітності. Проект триватиме протягом 2019 року і передбачає безліч освітніх заходів, PR-активностей, публікацій та спецпроектів в медіа. Слідкуйте за новинами на сайті pochutymamo.com.ua!